czwartek, 18 lipca 2013

WAKACYJE

HELOŁ EWRYBADY! Właśnie wróciłam z Rokitek i jadę na obóz mangi za dwa dni. No i... właśnie. Jadę jutro na pogrzeb jakiegoś wujka-dziadka i możecie pomyśleć o mnie jak chcecie, ale chcę go dotknąć. No bo ile razy w życiu mamy okazję po dotykać trupa? Ale zboczyłam trochę z tematu. xD Nie będzie mnie bardzo długo, ale za ok 2 - 3 tygodnie napiszę z telefonu mamy (ona ma w pakiecie internet). A wam (czyli osobom, które czytają bloga, czyli w skrócie nikomu ;d) Jak mijają wakacje?
Bye, Mitsuki ;w;

4 komentarze:

  1. Mitsuki-chan, ty chcesz macać trupa? x.x Ale no w sumie tak się pobawić jego rękami i w ogóle..., pewnie są takie wiotkie jak je się weźmie... Pfu, o czym ja myślę. To przez ciebie. xd No i jak to nikomu. Ja to co, wieszak?! Może trochę tak..., ale nieważne. ;_;

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciemu wieszak? ;_; Kurde, nie pojechałam, bo zaspałam. ;-; Ale mam dużo staróhuf w rodzinie, jak umrą to pomacam. x_x

      Usuń
  2. Wieszak, bo jak idę z kimś do sklepu (zwłaszcza z taką jedną koleżanką) to ciągle jest "Karolina potrzymasz to, tamto? Możesz wziąć na chwilę moją kurtkę?". Zwykle kończę wtedy obładowana wszystkimi rzeczami. Jak teraz o tym myślę to chyba czas z tym skończyć, bo zaczyna mnie to irytować. ;_; A tak poza tym to ty mnie zaczynasz przerażać. xd

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ;_; To rzeczy-wiście (he, ale suche) musi być irytujące. ;D Nie musisz się nie bać, nie robię krzywdy innym (czasami). ;D

      Usuń