środa, 3 lipca 2013

Dziwne błędy nr. 1

Nr. 1
Zrobiłam sobie szczeniaki. Jeden był biały. Postanowiłam wykorzystać sposób, pokazany na blogu Karciak, więc poszłam utopić szczeniaki (;_;), by zmieniły kolor. Niosłam właśnie tego białego, gdy natknęłam się na wilka. Przegoniłam go i szczeniak znów pojawił się w moim pysku. I wtedy zauważyłam...
Zrobił się jakiś szaro-rudo-czarny i pojawiło się na nim coś na wzór ukąszeń. O.o Potem, gdy już je utopiłam, pojawiły się normalne. ;_;

Nr. 2
Drugi błąd to... gruba elka. ;__; Widziałam taki bug na blogu Karciak. Ponoć to elka w ciąży. Zdażyło mi się to drugi raz.
 Na razie to tyle, potem opublikuję więcej błędów.
Dozoba, Mitsuki ;)

6 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mitsuki, musisz uważać to szczeniak - zombie. ;o

      In your heeead, in your heeead,
      Zombie, zombie, zombie,
      Hey, hey, hey. What's in your head?
      In your heeeeead,
      Zombie, zombie, zombie. (znasz? xd)

      [Po podróży chwilowy brak mózgu.]

      A jak tam u ciebie na wakacjach?

      Usuń
    2. U mnie dobrze, właśnie wróciłam. xd Byłam w Rokitkach, a mój kot dostał świra w aucie, bo nie chciał wracać do domu.Za 2 dni jadę na obóz mangi, a potem na Kaszuby, więc trochę mnie nie będzie. A u Ciebie? ;)

      Usuń
    3. Obóz mangi? *o* Kurcze, chciałabym pojechać. U mnie tam spoko, za kilka dni jadę do koleżanki mojej mamy, do Lipówki. Jak się uda ubłagać tatę to może jak od niej wrócę to dostanę w końcu mojego wymarzonego psa. Szkoda tylko, że te wakacje są takie krótkie, a tak długo się na nie czeka. ;c

      Usuń
    4. Piesek. ;w; Lubię psy, ale tylko na obrazkach, takie słodkie. ;u; Mój tata ma psa i wiem, że z nim dużo zachodu. Trochę jak z dzieckiem, a ja nienawidzę dzieci. ;w; Zdecydowanie wolę koty. Ale życzę Ci powodzenia! ;v;

      Usuń
    5. Dópa, bo jutro nie idę spać. Muszę wytrzymać do 2.00 (z laptopem to nie problem) i na pociąg. Tak jak w zeszłym roku, wszyscy spali, a ja bujałam się na półce z bagażami. xd

      Usuń