środa, 26 czerwca 2013

CZŁOWIEK!!!!!!

UWAGA! PRZED CHWILĄ WIDZIAŁAM CZŁOWIEKA!!!! TU SĄ SCREENY!!!:

ZA DRZEWEM SIĘ SCHOWAŁ, SKUBANY!!! Szybko zrobiłam screen, nacisnęłam "x" i zaczęłam z nim walczyć!!! To prawda!
------------------------------------------------------------------------------------------------
JOKE JOKE JOKE JOKE JOKE JOKE JOKE JOKE JOKE JOKE JOKE JOKE JOKE JOKE JOKE

Żartuję sobie z was. :D To wszystko sama narysowałam, co chyba widać. Wiem, że człowiek w WQ to błąd karty graficznej. Nie wierzcie ludziom, którzy rysują go w ten sposób. "Człowiek" to tylko mała, czarna kropa. Niektóre screeny są prawdziwe, ale inne... Chociaż, fajnie by było, gdyby w grze był człowiek. To daje dreszcz emocji. Kto chce ze mną go poszukać? ;___;
Mitsuki x_x

5 komentarzy:

  1. Heh, a ja myślałam, że ty z tym na serio. xd
    Mondra ja. >.<

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O to mi chodziło. :D Jak widać, osiągnęłam swój cel.

      Usuń
    2. zUa, przebiegła istota. ;o

      Usuń
  2. Nie chcę Ci nic narzucać ale widać od razu że zdjęcia przerobione na paincie

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja bym mogła go z tobą poszukać :) Ale jak zrobię konto xD Szkoda, że człowieka nie ma

    OdpowiedzUsuń